gzdkelleci Daha önce 2 kimyasal gebelik,1dış gebelik,1 kalp atmaması ve bunların üzerine 4 tüp bebek deneyimi olan biri olarak Rabbime çok şükür 8+5 ikizlerime hamileyim ve ev işi felan hiç bir şey yapmıyorum 😊 Onca şey üzerine yeter ki onlar sağlıklı olsun da işi de kalsın yemegi de 😁(çok şükür eşim olsun,annem,kayinvalidem olsun hep destekçimler)