Birkiz bambam_betty bende haziran sonu olacak doğumum 2 gebelık yalnız sabah kahvaltı yapmadan bi markete gittim eve geldiğimde kahvrengı leke geldı biraz vu haftalarda olan varmı başına gelen
Sermec27 Birkiz değil canım bence bir acile görün ben de markete bakkala gidiyorum hiç böyle leke gelmedi