Haziran 27 görünüyor doğumum. Ama doktorum haziran 14 gibi aliriz sıkıntı olmazsa dedi. İlk doğumum, mecburi sezaryendi. Ssvd istedim, olmaz çok riskli dedi😔 olsun sağlıkla gelsin de bebeğim… Sabahlari hala bulantim var. Asiri da tatsiz ve kokusuz bir gebelik geçiriyorum. Ayrica 24 haftaligiz 9 kilo almışım 🙈 sizler nasılsınız, hazırlıklar bitti mi? Kaçar kilo aldınız???