mrskorkut Canım içini ferah tut daha tam yeni yeni hareketlenme zamanları 🥰 tetanozdan Allah’ın izniyle hiçbirşey olmaz ama sana önerim sağlık ocağına git el doppleriyle bi kalbini duy bebişin için bir güzel rahatlasın inşallah 🥰🥰
BurcAK145 Gulyuksel55 aşıya bağlamamak lazım ama hareket azlığı önemli olabilir doktora gidin muhakkak
Gulyuksel55 BurcAK145 Bugün tatil acil doktorlarına da yalan yok güvenmiyorum ama mecbur kalınca da işte yarını beklicem bide olmadı gidicem
Wonderwoman Gulyuksel55 canım çok normal hissetmemen o haftalarda aşıyla alakası yok telaş etmeyin boşa. Genelde zaten 20 Ci haftadan snra basliyor hareketler. En hareketli olduğu dönem 27 den sonra uyur uyanık anlarsınız . 23 e kadar düzensizdir . Boşuna üzmeyin kendinizi
Gulyuksel55 Wonderwoman Şu an hafif hafif hissediyorum ama diyorum ya bi kaç gün önceki gibi aşırı belirgin değil bunun için korktum
BurcAK145 Gulyuksel55 acil doktoru siz hamile oldugunuz için kadın doğum doktoruna haber verir nst takılır ya da usg ile bakılır bence zaman kaybetmeyin müdahale edilmesi gereken bir durum varsa geç kalmış olmazsınız gerekirse doktorunuza gidersiniz
Wonderwoman Gulyuksel55 hicc korkma çok erken bile hissetmeye başlamışsın . En az 23 ten aşağı düzenli olmaz 😉
SenaUysal Gulyuksel55 hiiç dert etme bemde yaşadım aynı duyguları. İlk olunca işte acemiyiz, ama çok güzel bı acemilik telâşı paniği bile güzel🥰
Gulyuksel55 SenaUysal Aynen ama içim rahat bugün biraz daha fazla hissettim ya sonuçta can yani işte ilk olsun iki ya da üçüncü gebelik farketmez ki senin canın senin yavrun
Sfnur Gulyuksel55 canım bende bugün tetonoz oldum ve bu hafta bebeğim harkltrni çok az hisedyorumdum hatta iki gündür hosetmiyor gibiydim bugün ebe kalbini dinledide rahatladım bı skinti yoktur inşallah endiselnme
Gulyuksel55 Sfnur Bugün daha çok hissetmeye başladım ama Olmadı yarın gidicem doktora 23.haftaya kadar azalıp çoğalıyomuş ama korku işte napcan
Gulyuksel55 14kader Stres illa ki oluyo bazen çok bazen az bazen de bazı hiç tanımadığın insanlar yüzünden lafım meclisten dışarı üstüne alınma sakın sakin kalmaya çalışıyorum şimdilik bebeğim için
Ugurhilal Gulyuksel55 ilk doz sanırım 20 Li haftalarda vuruluyor benimde nisanın 2 sinde bende hissetim çok güzel kıpır kıpır ediyordu pazar günü happymomdan msj atmış pazar tembelliğinde üstüme tanımam diye 😂 bir hafta tık yoktu iki gündür yine içerde bişiyler yapıyor gibi 🥰 hiç telaş etmeyin Allah’ın izniyle sağlıklıdır inşallah içiniz rahatlayacaksa doktora görünürsünüz ama benim doktorumda arada hissetmemden normal demişti daha yeni büyüyorlar
Gulyuksel55 Ugurhilal evet ilk doz ikinci 6 Nisan da bugün biraz daha fazla hissettim başladı yani hareketleri yine çok olmasa da baktım içime dert oluyo giderim hastaneye