Gulyuksel55 yaa korkutmak için demedim lütfen hakkını helal et bacım sadece cumadan beri dugunlastı cok hafif hisseddiyorum dedigin için bende korktum acıkcası elbette bazen yavaslar bazen hızlanır ama 2 3 gün geçmiş aradan hiç mi sert tepki vermez ona sasırdım ama korkma normaldir inşallah yinede git tabi en azından bebegi görmüş için rahat etmiş olur ama banada hakkını helal et korkuttugum için cok üzüldüm suan 😔😔😔