aslikaya canım 39+0 haftalık benimde sancım yoktu evde sancının gelmesini bekledim ilçedeyim bide 1 saat merkeze var bekledim boşuna gitmiyim dedim 3 saat sonra hastaneye gittim meger kordon sarkmış ve acil sezeryan oldum bebeğim oksijensiz kaldı 25 gündür yoğun bakımda. Allah korusun riske atma