aslikaya Merhaba kızlar acil cevap verir mısınız. 38+5 teyim saat dan beri kasılmaların oluyor dinlenince gecmiyor geçtikçe siklasiyor. Bağırsaklarım hareketlendi. Belimde sanki yük varmış gibi baskı oluyo. Terleme oluyo Doğum mu acaba
Guneyinannesi1 aslikaya ne kadarda bir sancinizin sıklaştigina bakin yalanci sancı olabiliyor doktoruna mesaj atabilirsiniz…
birprensesvebirprensannesi aslikaya Canım doktora gitmelisin olabilir belden vuruyor diye biliyorum genelde doğum
Smyrhcr aslikaya canım 39+0 haftalık benimde sancım yoktu evde sancının gelmesini bekledim ilçedeyim bide 1 saat merkeze var bekledim boşuna gitmiyim dedim 3 saat sonra hastaneye gittim meger kordon sarkmış ve acil sezeryan oldum bebeğim oksijensiz kaldı 25 gündür yoğun bakımda. Allah korusun riske atma
Buseumut2011 aslikaya peki bu sefer de sezeryan mı olucaktın eğer öyleyse doktorunla görüşmelisin normal olacaksa da sancı aralığı önemli düzenli aralıklarla olması gerekiyo
aslikaya Buseumut2011 evet sezeryan olacam tekrar. Perşembe gününe gun almıştım ama doktir sancin olursa gel dedi Kasılma olduğu için bende ikilemde kaldim
birprensesvebirprensannesi aslikaya Düzenli kasılmaların doğum sancısı olabilir canım sen bence bekleme zamanında gelmiş zaten Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
tgb006 aslikaya aynı benim de öyle şu an. Çnce kasılmalarım başladı. Şimdi yttım uzandım belime vuran bi ağrı var. Ama gidip geri dönmek de istemiyorum. Herkeste süreç farklı olduğu için ne yapacağıma da karar veremedim
Buseumut2011 aslikaya ama uzun süredir olduğunu söylüyosun talancı kasılmalar bu şekilde olmuyo doğum başlıyo olabilir en azından acilde bi nst ye baktırıp sancı var mı doğum mu başladı ona baksınlar madem sezeryan olucak belki acil alırlar bekletmeden
aslikaya tgb006 ben bi duş alayım eğer devam edrrse giderim hastaneye. Bendr sizin gibi gidip gelemk te istemiyorum. Hayal kırıklığı gibi olur 🤭 sancı olursa hemen giderim.. sadece kasilmalarla decam ederse de sabahı beklemeyi düşünüyorum
Ayseguldt aslikaya aynı şeyler bendede var kasılma gelince alttan da ağrı giriyo 1 saattir böyle ama su yada kan bise gelmediği için hastaneye gitmek istemiyorum ikidebir parmak atıcaklar falan dayanilmicak hale gelirse gitcem
Neslihan1903 aslikaya şeyi anlamadım sezaryen olacaksanız neden sabahı bekliyorsunuz ki normal doğum belirtileri veriyor şu an vücudunu sıkıntıya sokmasın sizi
aslikaya Buseumut2011 aynen. Ama ilçede olduğum için beklemek istiyorum. Yalancı kasilmaysa merkeze gidip gslmek zor olur.