Zeynepcfd 🙏inşallah yürüyebildiğin kadar yürü dikişlerin yanmaya acımaya başladığı an zorlama hemen yatmalısın acın neredeyse yok oluyor daha sonra yine kalk yılma dik duramıcaksın dikişlerde gerilme oluyor diye ben koridorda kambur gezdim ama doktor bile şaşırdı azimli ol yoksa yattıkça olay çok zorlaşıyor anestezinin etkisi geçti sondam çıktı hemen başladım emin ol faydasını göreceksin buarada spinal olcaksan ayakların bileklerin şişiyor ama merak etme iki güne bişeyin kalmıyor hep sıvı tüket asla katı yeme tuvalete çıktığında seni zorlamaması lazım kayısı kompostosu varsa al yanına baş ağrım bel ağrım hiç olmadı inşallah seninde olmaz yanına termos alabilirsin kahve iç çay iç bol bol sıvı tüket