Kızlar bebeğim makat geliş olduğu için planlı sezeryan olacağım. bu ikinci bebeğim. İlki normal doğumdu o yüzden sanki ilk doğumummuş gibi bir acemilik var üstümde. Lütfen bana birşeyler önerebilir misiniz ne tavsiye edersiniz sezeryandan öncesi/sonrası ne yapmalı ne yapmamalı?