Benimde çok düşük zaten düşük tansiyonlu birisiyim normalde de ama şimdi 9,4 ten yukarı asla çıkmıyor eskiden kötü hissedince 9,5 falandı şimdi 4 te takıldı. Resmen uzanıyorum ve elim kolum kalkmıyor 5 yaşında kızım var zor ilgileniyorum. Şuan mide bulantısı da çok çekiyorum ve zeytin yemeye başladım hem tansiyonumu çıkarsın hem bulantımı gidersin diye. Tuzlu ayranda yapıyorum ama bunu bi doktoruma soracağım sürekli tuz tuz nereye kadar. Allah yardımcımız olsun.