Kızlar 11 haftalık olduk ama ilk baştan beri tansiyon düşüklüğü yaşıyorum. İyi hissettiği zamanlarda tansiyonum 9′a 5.5 çıkıyor. Kötü hissettiği zamanlarda çook fazla düşük oluyor. Doktor 9′a 5.5′e bile düşük dedi. Benim gibi olan var mı? Biraz ayakta kalsam yorulsam pat diye düşüyor😢beni çok etkiliyor