Zeze03 çok iyi anlıyorum bende sezeryanden çok korkmama rağmen bebeğime bişey olacak diye her gittiğimde soruyorum hatta bgn eşime dedim acaba birde özele gidip muayenemi olsak oda bana kendini gidip kestirmek istiyorsan gidelim dedi çünkü ben İstanbul’a gittiğimde annelerin yanına özele muayneye gidiyordum o zaman 30 34 haftalar arası özele gittiğimde doktor bana kafa çapı 102 cm geçince sezeryan yapıyoruz demişti şuan onuda düşünüyorum