Yasinzdemir Dr gittim 34 haftadayız kasılmalarım fazla demiştim yine suyum fazla bebek 38 hafta gözüküyor 34 hafta 3030 kiloyuz sizlerin nasıl rabbim herkes için hayırlısını versin🤲🏻
Asrinbaby Yasinzdemir bnm oğlum da bastan beri 2 hafta önde 33 haftanın içindeyiz acaba 40 ı bekler mi? 38 gibi doğsa ne iyi olur 😁
Yoncaeroglu Yasinzdemir maşallah benim bebeğim haftasıyla uyumlu 33 haftalikti 2200du sizinkisi baya önde galiba hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin Allah canım 😊
Dfnmhmtylmz Yasinzdemir canım bende yeni 35 e girdim 34+2 ilken kontrole gittim Bebek 3 hafta ileride 3kilo170 gr olmuş benimde öyle ama korkulacak bişey YÖK olabiliyormuş gebelik şekerimde YÖK genetik olabilir dedi
Zeze03 Bnmde iki hafa önde başından beri hatta 36 yine baş 39 gibiydi göbek 38 su an 37+3 üm yarın kontrol bar kaç kilo olduk bakalım. En son 3500 tuk herkes normal yap diyor doktor normal seni zorlar diyor çatı muayene olmadım daha bakalım
AhmetPelinKl Zeze03 tombiş bebekler daha ağır olduğundan daha çok baskı yapar daha kolay olurmuş. Normal yap canım bi sıkıntı yoksa
Aydaozk Zeze03 bizde aynıyız kafa göbek aldı gidiyor 🙈🤭 doktor biraz zor normal olması dedi suyumuz da azalmış çarsamba yine gidecez. Ne kadar doğacak bu çocuklar acaba 🙈🙈
Yasinzdemir Ewettt benim suyumda fazla 34 haftadayım ama 38 haftalık ac karın cevresi hayırlısı artık ne Zaman gelirse m
Zeze03 AhmetPelinKl su an bu dediğinizle içimi rahatlattınız herkes normal yap diyordu bende normal istiyorum ama doktor seni zorlar diyor çatı muayene olucam bugğn bklm inşllh normal der
AhmetPelinKl Zeze03 doktorlar sezeryan kolaylarına gittiği için gözümüzü korkutuyor birazda. Bi tanıdığım 4,5 kilo doğurduğum çocuk daha kolay oldu 3,5 kilo doğurduğum bebeğimden dedi. Çatısı da darmış hatta. Bize de haber ver canım muayene sonucundan 🙏🤗
Dfnmhmtylmz Yasinzdemir evet canım herşeyim normal çok şükür ama bebeğin kilo durumuna bağlı 4 olursa mecbur sezeryan yoksa normal gidiyor benim şuanda
Zeze03 Aydaozk 3900 olmuş bnm cnm 50 cm boy doktor 38 i geçelim alalım sezeryan ile alalım dedi benm su an 37+3 istersen sancını bekleriz ama sonra yine seni zorlucak dedi olmazsa yine sezeryana döncez dedi doktor da haklı beklersem haftasının dolmasına kilosu git gide artacak daha bir hafta var sezeryan için çok kilo alıyor bu haftada kilo alsa 4 ü geçmez eksik çoksa bile yine az olmucak kafa zaten büyük arrık kabul ettim sezeryan olucam ben bayramda cnm
Zeze03 AhmetPelinKl çatı muayenesi olmadım cnm sezeryan olucak artık 3900 oldu kilosu boyu 50 cm olmuş daha 37+3 haftalığız doktor kafası 40 hafta ile uyumlu göbek 39 ile istersen sancını bekleyelim dedi ama kilo alıcak sonradan seni zorlar boşuna sancı çektiğinle kalırsın dedi yine de sen bilrsin sonra yine sezeryan olucak çok kilolu olursa dedi kafa bayağ büyük 😟 hayırlısı artık önümüzdeki hafta sezeryan olcam
Yasinzdemir Bebeklerimiz saglıklı olsunlarda inşallah ben he şekilde sezeryan olacağım 2.hamilelik suyum cok fazla endişelerim o yüzden bebekde bir sıkıntı olurmu diye
AhmetPelinKl Zeze03 benim doktorum da doğuma kadar 4 kg olur bebeğin dedi ve normal doğum için hiç bi engel yok dedi. Hatta sen doğurmıcan da kim doğuracak normal olarak diye de gaz verdi 😁 yarın kontrol var bakalım ne kadar olmuş kurabiyem 🙏
Aydaozk Zeze03 oyy maşallah ona 🤗😘😘 benimki de 36+3 3800 52 cm di kafa zaten önde suyu da azalmış çarsamba günü bende kesinleştirecem büyük ihtimalle sezaryan olacak hakkımızda hayırlısı olsun canım sağlıkla gelsinler
Eby Yasinzdemir benim de 1 hafta önde çıktı. Suyu da biraz fazla, sınırda dedi. Gebelik şekerim çıkmamıştı ama tatlıyı yasakladı suyu tatlı yemekten çoğalmıştır dedi. Ve çok zorlanıyorum nefsime hakim olamıyorum. Acaba normal doğum olması için mi bu kadar net yasak koydu anlamadım 😕