Selcukmerve merhaba bende sizin haftalarınızda öyleydim. Ağlıyordum ağrıdan. Her gün ağrıyodu . Sabah uyanıyodum ağrıyo. Biraz geçiyodu gece bidaha başlıyordu. Baş ağrısıyla ilgili gördüğüm her posta yazıyorum. Tansiyonumda hep 9-6 10-6 falandı. Doktorum bana magnezyum yazdı en son. Allahımm o ne iyi geldi bana. 36 haftalığım dahada ağrımadı başım. Her sabah kahvaltıdan sonra içiyorım gayet iyi geliyor. Doktorunuza danışıp kullanın bence kas ağrısına kramplara falanda iyi geliyor. Benim kullandığım marka nbt life magnezyum. Doktorunuza sorup alın inşallah şifa olur Allah yardımcınız olsun♥️