Selcukmerve ilk 3-4 ay günlerce süren baş ağrılarım oldu. Gerçekten çok zordu.
Beni rahatlatan şeyleri paylaşayım 😊
önce ılık bir duş almak, özellikle başının ağrıyan yerlerini tazyikli suyla yıkamak.
Saçı kesinlikle ıslak bırakmamak, kurutmak.
Zencefil çayı içmek. (Ben taze zencefil, bal, limon yapıyordum. Bazen ıhlamur da koyuyordum)
Mümkün olduğunca karanlıkta olmak, ışık baş ağrısını artırıyor.
Bol su içmek.
Bir iki kere de eczaneden damar yolu ve izotonik alıp evde taktık.
Varsa damar yolu açabilecek, su içemiyorsan işe yarayabiliyor.
çok geçmiş olsun 🙏🏻