ss_umay
Ben 120 ye gidiyorum algomed hastanesi özgür beye çok iyi bir doktor önerebilirim eğer düşünürsen cana yakın ondan önce başka doktora gidiyordum bebeğimi alması gerektiğini söylemişti hemen değiştim doktorumu özgür beye gitmeye başladım şimdi 17 haftalık 🙏