ss_umay Ben şuan eşimin mesleği gereği Şanlıurfa’dayım. Ama doğumu Adana’da ayarladık sezeryan olacak Algomed hastanesinde
Ugur_bocegi001 ss_umay Ben 120 ye gidiyorum algomed hastanesi özgür beye çok iyi bir doktor önerebilirim eğer düşünürsen cana yakın ondan önce başka doktora gidiyordum bebeğimi alması gerektiğini söylemişti hemen değiştim doktorumu özgür beye gitmeye başladım şimdi 17 haftalık 🙏
ss_umay Yok henüz konuşmadım mayıs ortası gideceğim burda başka doktorum var sadece kontroller için. İl olarak fiyat fark ediyor o yüzden tahmini bir fiyat almak için açtım aslında postu bilgisi olan varsa
AsiyeZe Batikent hastahanesine gidiyorum. Amina hanima. Doğum ücretini konuşmadik ama hastahaneyi arayip bilgi almistim 2000 civarı fiyat vermişlerdi
Hayalleredogru Ben canım adamalıyım Adana’da doğum yapacam Allah nasip ederse başkent Hakan kalaycıya gidiyorum🥰