minime-baby sigarayı sizin ve bebeğinizin düşmanı olarak görün,ki oyle zaten.Birden bırakın ve sizin beyninizi sürekli işgal edem bir zararlı,bir virüs olarak düşünün.Asla bir tane bile içmeyin en büyük püf noktası bu,ilk 2-3ayı hiç içmeden atlatırsanız işiniz çok çok kolaylaşacak ,ben bırakalı 6 yıl oldu,hayatımda verdiğim en iyi kararlardan biriydi ,hiç canım istemiyor artık ve gittiğim her yerde her dakika sigara düşünmek zorunda olmamak muhteşem bir duygu 🙏