Gulenay1234 benimde dişimin kanal olması gerekiyordu yeni hamileyken 9 haftalık oldugu için doktorum onay vermedi 2.trimesteri bekledik çok şükür yaptırdım 23. Haftamdayken kanal tedavisi oldum ama bende sizin gibi çekin dedim doktor bakmadan çekemem dedi eger kırtarılacak bir diş se temizlerr kanalsa kanal doluysa dolgu yaparım dedi öylede oldu kanal ile hallettik şükür