BurcuP 30. Haftamdayım.
Ben ilkinde de normal istemiştim ama farklı durumlar oldu ve sezaryen oldum. Çok acı çektim. 2 hafta kendi kendime kalkamadım bile. Hep birileri destek oldu ki aktif bir insanım benim için çok zor. Snr 6 ay dikiş ve üstünde hissizlik. Ve dikiş üstünde bi şişlik. 1 sene daha çekiyorsunuz soğukta sancır, adet olunca daha çok sancır. Allah günah yazmasın ama bazen diyordum ki iyi ki bebek yok vallahi rezillik.
Snr araştırdım ki sezaryenden snr normal doğum yapılabiliyor neden olmasın dedim.
Dikişlerin üstünden en az 2 sene geçtikten snr yapılabiliyor hatta yapanlarda var. Tabi ki riski de var ama benim doktorum ve ben bunları göze alabiliyoruz.
Yarın öbür gün bi müddet snr keşke deneseydim dememek için 2 sene bekledim ve başarıcam inanıyorum. 💪🏼😎
Açıkçası iş sizde bitiyor. Araştırıp, kendinize, bedeninize ve bebeğinize inanıp güveneceksiniz. Snr sizi kandırmayacak bir doktor ve ekip bulacaksınız. Snr da kendinize gaz vereceksiniz. Ve dua edeceksiniz. 😁😁😁
İnanmak başarmanın yarısıdır. Siz kendinize inanın, doktorunuza da güvenin gerisi kolay.
Benim doktorum bana dedi ki bütün iş sende ben hiç bişi yapmıyorum. Sadece çocuk fırladığın da kafasını çarpmasın diye tutuyorum. 🤭🤭🤭
Makat geliş olursa, yada kordon dolanırsa, zaten ssvd için ben varım sende var mısın dedi.
Varım dedim. 😉 💪🏼😎