Merhabalar🥰 bende 5+2 hamileyim😊transferden 10 önce progestan(günde 6 tane)"aspirin, folik asit, cylo kullanmaya başladım sonucu öğrenince progestan dex 25 e başladık günde iki defa
ama benim en çok etkileyen ilaç progestan onu içince kendimden geçiyorum acaba ne zaman bıraktırır doktor