40+3 deyiz bu sabah sıvı pembemsi su gbi bişey geldi saat başı da sancım vardı kadın doğum acile gittim test yaptılar bebeğin suyu geldi sanmıstım sıvıydı oldukça su değil nişane o diyip geri yolladılar 1 cm açıklığım varmıs sancılarımda gitti daha da sancı falan yok🤷♀️