defne09 bizde 38+6 olduk resmen forumda kayboldum kaç gündür. Doğum nasıl başlıyor, haftası gelenler, belirtileri olanlar okuyup okuyup çıkıyorum 😂
Benim de akıntım çok ama hep kahverengi ya da pembemsi nişan beklediğimden hiç diğer akıntılara benzeyeceğini düşünmüyordum 😂