Gzmrt Hastaneden çok memnun kaldım. Evet yeni binaya taşındılar ebeler hemşireler çok iyiydi herkes çok ilgilendi gönül rahatlığıyla gidebilirsiniz.Refakatçı eşim kaldı ilk gün sabah ablam geldi kayınvalidem geldi akşamı eşim ben kayınvalidem kaldık arada ablamlar da geldi sorun etmediler sadece çok kalabalık olmayın dediler