Açlık 94, tokluk 210 çıkmıştı bebeğim üç hafta onde gidiyordu yaklaşık üç hafta oldu diyet yapıyorum ekmek hamur işi tatlı fln tüketmiyorum şükür biraz düzeldi tokluk şekerim 140ı hiç geçmedi bebek şuan 10 gun onde. Tamamen beslenme ile alakalı dikkat edince bişe olmuyı