edakah zaten çok bişey yiyemiyorum valla şaşırdım kaldım. Markette çalışıyorum. Kilo da 4 kilo aldım sadece. İlk oğlumda 2 hafta erken gtti hep erken doğdu. Onda çıkmamıştı şeker. Bunda biraz fazla çıktı. Elimden geldiğince dikkat edicem. Yapicak bişey yok sağlıkla gelsinler de dunyaya