Anne54 Esraydn pijama takımı ve gecelik kullanmışsınız lohusa takımındada ekstra bi sabahlık var zaten napim çok kararsız kaldım 2 pijama takımı 1 tanede gecelik almak mantıklı ozaman😔😔
Esraydn Anne54 gecelik kesin alın da sabahlığı bilmem ben almadım ihtiyaç da duymadım çünkü 2 saatte bir bebeği emzirmek gerek giy çıkarla uğraşılmazdı şimdi odaya pandemi malum kimse girmicek ben yine almıcam
AsM Anne54 valla gereksiz pahalı ben önden dugmeli kisa kolulu pijama takimlarindan alicam 2tane güzel takimlar var birtanede sade penye gecelik alirim ne olur ne olmaz diye alicam bu seyler bile lohusa takimindan uyguna geliyor valla trendyolda guzel suslu pijamalar var bi bakin belki begenirsiniz
asenatrk Anne54 sırf fotoğraf için o kadar para verilmemeli bence zaten şuan koronadan dolayı ziyaretçi falan gelemicek hastaneye ben trendyolmilladan 2 tane önü düğmeli pijama takımı aldım o kadar rahatlar ki evde de giyerim diye düşündüm emzirmesi de kolay yine tabi sizin kararınız bende almayı düşündüm 250-300 arası hiç gerek yok trendyoldan indirimden aldım biri 80₺ biri 60 tl 🤣
Senem28_ Neden komik geliyor lohusa takımları dantelli falan yazmışsınız neyi var isteyen alır, heves eden alır,parası olan alır .
Tubikcay Anne54 ben rahatlığımı düşünüp sadece pijama takımları ve önden düğmeli elbiseler aldım. Danteller filan rahatsız eder beni :)
Tubikcay Anne54 ben ev elbisesi olarak arattım. Doğumdan sonra bedenim büyümüş olur diye büyük beden aldım Modanibul com diye Bi sitede indirim denk geldi hatta 40 liraya aldım Bi kalpli Bi ekoseli boydan düğmeli kısa kollu :) ceket yaka diye geçiyor sanırım
Zafsim0801 Anne54 inan lohusa takimlari kadar gereksiz bir şey yok hepside 300 400 TL şeyler LC wakikiden 2 tane takım aldım hem çok tatlilar hemd belleri ayarlanabilen cinsten olduğundan çok rahatlar elbise tarzı almadım çünkü zaten sondayi çıkartan kadar uzerimizde o önlük olcak gereksiz ve aldiklarimi hastaneden sonra çok rahat bebeğimi emzirirkende giyebilirim önleri düğmeli kesinlikl onlie LC wakiki sitesine bakın derim
Tubikcay Nlfrylmz geldi geldi. Tabi çok kaliteli diyemem ama lohusayken beni çok çok iyi idare eder hem kesimi de güzel yakıştı yani :)
Dilekcnkn Anne54 bilmiyorum henüz karar veremedim ama alırsam herhalde trendyol hepsi burada yada avmlerden bakarım İnstagramda çok var ama güvenemiyorum açıkcası 🤷♀️
Anne54 Esraydn evet mantıklı aslında gecelik giyilir de sabahlık az kullanılır gelin çeyizdekileri bile ne kadar giydik sonuçta 😂
ArasMom34 Anne54 ben polar sabahlık gibi birşey aldım yanıma günlüktede kullandığım koridorda yürürken üstüme aldım