Anne54 lohusa takımını bir heves almıştım dantelleri yüzünden hiç kullanamadım bebeğim kucağımdayken yüzüne değiyor diye rahatsız oldum. bir de renginden mi inceliğinden mi ne içim belli oluyordu.. Hastanede hep gecelik kullandım çünkü zaten sürekli kontrole geliyorlar. Normal pamuklu takım giydim evde de. Lohusa takımı diye tutturup paralar dökmeye gerek yok bence.