Ozgeseferoglu hastaneye almıyorlar diye biliyorum pandemiden dolayi, kuzenim gecen hafta dogum yapti esi girdi odaya, annesini zor aldılar, kayinvalidesi kapıda bekledi bir kaç saat ama almadılar. Biz de eşimle yalniz gitmeyi düşünüyoruz sonrasında eşim annemle dönüşümlü yanıma girecekler 😅