Guneyinannesi1 evet 9 uydu bu ay erken oldum sonradan baktım hatta 21 günde tekrar adet olmuşum bu düşükler bizim düzeni iyice bozdu kuzum. Ovulasyona falan hiç başvurmadım bu ay da kendim takip edeyim diyorum yoksa yine olmazsa o zaman takibe başlayacağım. Kendimi korkutmak istemiyorum ama bir daha hiç olmayacak gibi geliyor 😓