Guneyinannesi1 adetinizi ovülasyona göre hesapladiniz mi? Yani adete iki gun kala diyorsaniz ayın 21 inde pik görmüş olmaniz lazim test yaptiysaniz. Benim bugun bir gun kaldi cikmadi. Ben de artik regli bekliyorum. Saglik olsun ama henuz erken belli olmaz sizinki, insallah olur.