Selinss21 Merhaba kızlar bugün 32.haftama girdim 10 güne yakın önden gidiyormuşuz kilosu 2100 gram dedi sizde durumlar nedir tosuncuk bi kız olucak galiba🧒😁
Minnosunannesiii Selinss21 maşallah canım biz 29zhaftada 1500 kiloyduk şimdi de 29 nitcrm bu gece 30 a giri ez inşaallah
Gurcunur Benim de 32+6 kilosu 2 kilo dedi iyimi kilosu kilo alır mı yada ne yemeliyim kilo alması icin
Busra34ybg Selinss21 33. Haftanın basında gitmiştim 2.280 demişti suan 34+3 olduk tahmini 3500 doğum olur dedi sezaryen olucam 38. Haftanın sonunda inşallah bebeğin çok kilolu olması iyi değilmiş zaten 3 ile 3 buçuk arası ideal dedi
Selinss21 Busra34ybg banada aynısını dedi cok kilolu olmasıda iyi değil 3500 olur dedi hayırlısı bakalım