glnzem SERNUR tanesi 3.5 tl 😊 sayfanın linkini bıraktım canım https://instagram.com/mu_fu_atolye?igshid=70y90leyyfx9
Gzmrt Bende magnet yaptırdım çikolata da dağıtacağım açacak en mantıklısı en azından işe yarıyor. İnstagramda yaren davetiye diye siteden yaptırdım 1.85 krştu fiyatı da uygun hemen geldi tavsiye ederim
Portakalgeliyor Sumc 3 paket gitti bende 1 er kg paketler 30 tane yaptım ölçek önemli onuda hatırlamıyorum şuan tatlı kaşığı 2 ye 2 di galiba