Esra_80_ ben evde canım sıkılıyor diye aldım kalıpları sonra malzemeleri öyle yapıp eş dost satıyordum açıkcası 1 tl maliyeti olan şeyi neden gidip 3 tl ye yaptırayım ki 😂 hem vakit geçiyor sonra bırakmıştım bebek haberini alınca başladım ilerde yapamayabilirim göbişten şimdiden yapayım diye hem isimleri de belliydi kız erkek düşündüğümüz hemen etiketi tasarladım tek kalıpla çalıştım 2-3 günde bitti sade olmasını ben kendım ıstedım kendın istediğin şekilde çalışırsın :) istediğin model istediğin renk miss gibi 🌼🌼🌼 bitti gitti