mrymktl normal dogum istiyorsaniz deneyin . Ben istiyordum o yuzden denedim ama nasip olmadi . Bekledigim her anda doktoruma soyledigim tek bisey oldu bebegimi ve beni riske atmayacak kadar bekleyelim en kucuk sorun dahi olmasini istemiyorum siz uygun gördüğünüz an sezeryane alabilirsiniz dedim. Doktorum yine bekleme yada sezeryan kararini bana bıraktı tabi risk olusmadigi için. Sizde mutlaka söyleyin riske atmayqcak kadar beklesjn illa normal olucak doye tutturmadiginizi belirtin. En onemlisi bu