mrymktl bende 2 cm acilmayla duzensiz sanciyla 38+5te suniyle baslatalim dogumu diye karsr aldik ama suni bende gram ise yaramadi sezeryane döndü dogum seklim. Normal dogum sansimi kaybettigim icin üzüldüm açıkçası ama sagliklisi bu sekildeymis nasip boyleymis dedik. Onemli olan benim ve bebegimin sagligiydi. Uzun sureli suni verilse sikinti olusabiliyor sonucta suniden sonra vazgeçip eve gidip bekleme sansimda yok. Bunlari bilerek suniyi kabul ettim ise yaramazsa sezeryane donecegini bilerek :) nisanim gelmisti ama düzenli sanci su falan hic bisey yoktu