Aslihakoglu ne kadar kötü bir üslubunuz var ablam doktor ve normalde 39. Haftada alıyorlar sezaryen olunca bebek ne kadar anne karnında durursa o kadar gelişiyor dışarda olmasına göre. tabiki bu bebeğiniz sizin durumunuza göre değişebilir kaçıncı haftada alacağını doktorunuz daha iyi bilir. Cevap verdiğim arkadaş 37. Hafta demiş özel bir durumu var mi diye sormuştum