Meralrabiamhmt Bebişin gelmesıne son 99 gun kaldı sevınsem mı korksam mı bılemedım saglıkla kolayca gelsınler ınsallah 🤔🤲🏻
Eymenimmmm Meralrabiamhmt allahin izniyle korkulcak bisey yok sevin canim bzimde son 17💕 heycanla bkliyoruz
Sermec27 Meralrabiamhmt aslında son adet tarihine göre 116 gün var ama hem sezeryan hem de 37 de alınacağı için 95 96 gün falan var rabbim sağ salim kucagımıza almayı nasıp etsin inşallah 🤲 🥰
Meralrabiamhmt Ebru2403 Eymenimmmm Sermec27 Hatice11 ilkannelikkk Tevhide18 -Gamze- mom77 Ebru555 AycanAycan19 Demiralpmoms sedardahuseyin Zdk Derya89 Girlsmomm Meva21 Aslanaysima evlat_35 Hanife_ikranuR Almilaaa ayseozi40 Pekinseyma Sibelylnaz Jesca Nisanurunannesi3850 asli57771 ♥️Hepınıze masallah kızlar 🧿🧿🧿bebişlerımız saglıkla kolayca 1 sancıda gelsın ınsallah🤲🏻🤲🏻 dualarımızı eksık etmeyelım Allah yardımcımız olsun her konuda❤️ hamıslerın duası kabul oluyor 🌼🌹muhakkak dualarda bulunmak dılegıyle🤲🏻🧿😊😍🌺❤️🤲🏻♥️🌹
-Gamze- Sermec27 sezaryende de 39 dolmadan almıyorlar bebeği diye biliyorum neye göre 37 dediniz acaba
Sermec27 -Gamze- canım benim ileri hafta kaybım var doguma yakın kaybettim ilk oğlumu o yüzden bizim durumda olan anneleri cok bekletmiyorlar
Aslihakoglu -Gamze- ne alaka 38de Alicak benimde her hangi bi sebebi yok sadece sezeryan diye 39 neye göre dediniz bilmiyorum
Eymenimmmm Ebru555 ayyy neguzelya heycandan yerimde duramazdim bn darisi bana inşALLAH zmn cbk gcsin umarim hayirla saglikla alirsin kucağına melegini💕💕