NafiyeSara Selam kızlar sizde de extra kalp atımı oldumu yaşiyan varmi doktorum panık ataktan dedi korkulcak bişey değil de ama ben bilemedim hamilelikte zararı varmi diye internet de ola bilir yazıuor doktorum yok diyor 😭
Fndmrplt NafiyeSara doktor sirasi beklerken ikili tarama sonucumu internetten araştırayim dedim çocuğum down sendromlu cikti 5 dakika sonra doktorum gayet sağlıklı sonuçların dedi ay bakmaz olaydım hiç inanmayın en iyisini doktorlarımız bilir
NilayRuya NafiyeSara ooo benim çok oluyor maalesef ve bende de panik atak var kardiyolojiye gittim kalbimde sıkıntı görmedi. Kuş çırpınır gibi oluyor göğsümde o an ölüyorum sanıyorum ama çok şükür 11 senedir yaşıyorum 😁 korkuyor insan o an bilirim
karpuzlusodaa NafiyeSara bende de ek atım var ve anksiyete bozukluğu, panik atak yaşıyorum. Eğer o internette yazanlara baksaydık ben şimdiye çoktan ölmüştüm 😂😂
NafiyeSara NilayRuya off bende de hersey temiz cikti fakat gel onu beynime anlat sürekli korkuyorum acaba daha kötü olcak ve kalp kirizi olcak gibi sacma sacmaa 2 aydir bende var bu 😭 allah kimseye yasstmasin insallah
T-aksoy Bende de var o durum bende kontrolden geçtim bişey demedi doktor. Sonlara doğru belki ilaç yazarız dedi.
NafiyeSara T-aksoy bunun ilaci oldugunu bilmiyordum bana ilac dahi demdi korkulcak bisey yok dedi tek normal dedi yoladi allahim ama cok zor durum 😭
karpuzlusodaa NafiyeSara Kalp krizi ek atımla çok alakasız. Kalp krizinde kalp yavaşlar bizde hızlanıyor korkma 😊
T-aksoy NafiyeSara normal dediyse korkmayın bence aslında düşünürsek tek vücutta 2 insan yaşıyor haliyle kalp basıncı, kan dolaşımı artıyordur ben tedirgin olmadım hiç. İnşallah bi sıkıntı olmaz
karpuzlusodaa NafiyeSara Kendi kendimi sakinleştiriyorum ve YouTube üzerinden panik atak ve anksiyete bozukluğu ile ilgili videolar izliyorum o şekilde rahatlıyorum 😊
Zehra-Arda NafiyeSara merhabalar çok geçmiş olsun şuan 21 haftamdayım ekstra atım yani yüksek atım bende de var 3 haftadır çok fazla yaşıyorum çok panik yapıyorum hatta uyuyamıyorum bile geceleri doktor ilaç verdi ama çok faydasını görmedim rabbim yardımcımız olsun inşallah
NafiyeSara Zehra-Arda Merhaba gevmiş olsun canım öncelikle bende extra yani kalp iki kez hızlı bi şekilde arıyomuş gibi oluyor nabzim hızlanmiyor bu şekildemi sizde de gece olmuyor allah tan cok şükür ilac ile rahatladınız inşallah
Defnenaz Bende 1-2 haftadır başladı dediğiniz şey. Aniden heyecanlanıyorum ve gögüs yani gerdan kısmının biraz altı çarpıyo 5-6 kez. Sonra bir anda duruyor. Nedir anlamadım. Haber izlerken bile oluyor.
NafiyeSara Defnenaz anladım canım ben de panik atak var ve o dönem de oluyor du kalp doktoruna gitim herşey konteol oldu ama temiz cikti inşallah hepimiz de en kısa zmanda gecer
Zehra-Arda NafiyeSara nabZım benim de çok yüksek degil canım gece de oluyor maleseff benim 😔ilaç çok faydasını görmedim henüz
027033 NafiyeSara canım senin ek atımlar nasıldı benim 7 bin çıktı ve baya kotu hissettiriyor sizinki gectimi ve sizde nasıl belirti veriyordu beni baya kötü etkiliyor