Ben de aynı durumdayım. 39+6 oldum. Bel ve kasık ağrılarım var. Fakat nişan, kanama, sancı vs. gelmedi. Çatı yapım suni sancı ile doğuma uygun değilmiş kendi sancın gelirse normal doğum yapabilirsin dedi doktorum. Bebek kanalda bekliyor, kordon vs dolanması da yok herşey olması gerektiği gibi fakat gelmeyen sancılar durumu sezaryene götürebilir. Gün geçtikçe sinirlerim bozuluyor. Böyle beklemek ne zormuş 😔
1.