maria12 aslında özelde bi doktor vardı ilk kanamam başlayınca ona gitmiştim yakın diye, düşük sürecimde hem devlet hst doktorla hem onunla ilerledim ikisi de erken dönem düşük olarak değerlendirdi, 3 ay korun dedi ben de üçüncü bir görüş almadım sonrasında ikisi birden öyle deyince demek ki öyledir diye düşündüm. Daha ilk reglimi de olmadım onu bekliyorum ağrısı var kendisi yok, zor bir süreçmiş.