Merhaba, öncelikle kaybı olan herkese çok geçmiş olsun, hamile olanlar da sağlıkla kucaklasın bebişlerini inşallah 🤲 yorumlarda dikkatimi çekti kürtaj sonrası fazla beklemeden hamile kalanlar olmuş, ben de düşük yaptım regle göre 5 küsür haftalıktı ama kese falan görememiştik kendiliğinden düştü betahcg de düştü. Muayene oldum parça pıhtı bir şey kalmamış rahim temiz dedi doktor. Ama 3 ay korunmamı söyledi. Kürtaj sonrası bile 1 adet sonra denenebilir diyenler olmuş sonrasında hiç korunmayanlar falan. Bunu neye göre söylüyorlar ya, açıkçası ben de 3 ay korun demez doktor diye düşünmüştüm zaten zor cesaret ettim şimdi sil baştan 3 ay korun sonra bırak ne zaman tutacak belli değil. Yorumları okuyunca boşuna mı zaman kaybediyorum diye düşündüm, 3.bir doktorla görüşmeli miyim sizce