Gzmglr SEN SENN SENN yaşıyosun da ne yaşıyosun farkında mısın acaba bu akıl tutulmasıyla. Bak BİZDE kanama yasıyoruz BIZ BIZZZ. ama benimde plesantam aşağıdaymış 8. Haftada oluşan birşeydi o zaman gelip sana sorsaydım ay canım doltora falan gerek yok o normalmiş bişey yok yat aşşa geçer dicektin ama bak sonuç bambaşkaymış yatak istirahati verdi, iğne vurdu, fitil verdi. Ve ben doktorumu aradığımda hiç birşey söylemedi kadın gel hemen demekten başka, ne olmuştur sizce önemli midir vs vs diye sizin deyiminizle panik atak gibi sorular sordum ki bu doğal olanı her aklı selim insanın yapacağı şey ve ne oldu biliyor musun kosskoca prof senin kadar bilip de yorum yapamadı bak sen şu bilgisize dimi doktorumu değiştirip sana mı gelsem acaba! Sen ne güzel teşhisleri anında koyuyosun maşşalllah … benim doktorum ise tabiki de muayene etmeden bilemeyeceği söyledi.. bak şimdi dr bile böyle cümleler kuramasken sen hiç kuramassın ve insanları yanlış yönlendiremessin kabul et artık bunu çok zor bişey değil bunu algılaması. Vee farkındaysan herkes yorum yapmış benimde kanamam oldu benimkide şu yüzdenmiş diye ama nedense hiçbirimizin sebebi seninle aynı değil. Neden acaba? Bunu bi düşünsen mi? Sonra biraz algılasan mı herkesin farklı olabileceğini? Sonra da hatanı farketsen mi? Ve burdan soğusan mı? Valla ben sana bişey diyim senin aklın sana yetmez, tutup da burda cahil cühela yorumlarınla kimseyi yanlış yönlendirme! Kız senin deyimine göre içi rahatlayıp umursamayacak olsa kanaması artabilir sonuçta düşük başlangıcı yaşıyor belki şuan? Ya en ufak bir internet sayfasında bile tüm kanamalar tehlikelidir ve acil doktora başvurun diye yazıyor. Ve bunu insanlar ister istemez panik ataklı yapıyor hani bebeğimizi önemsiyoruz onun için korkuyoruz ya ondan, güle oynaya gidecek halimiz yok.. siz oynaya oynaya gidiyosunuz sanırım. Kusura bakmayın ama sorun sizde burda kimsenin bu durumda paniksiz doktora gideceğini düşünmüyorum. Siz bence kendinizi bi sorgulayın ne kadar önem verip dikkat ediyorum hamileliğime diye!