Yerleşme kanaması 6-8 hafta arası olur bende de olmuştu tabi hamile kalacağımı düşünmediğim için adet olacağım diye düşündüm. Sonra öğrenmiştim hamileliğimi 7. Haftamda. ,Ve 10. Haftamda kanamam oldu iç kez dolu dolu ağrı sızı yok ama hemen gece doktora gittim ve iğne verdi progestan verdi çünkü bebeğin eşi aşağı inmiş ve karın kaslarimi zorlamisim aklımız çıktı neyse ki bir şey olmadi sonra ve şu an 7. Ayımız bitmek üzere hiç beklemeden lütfen doktora gidin herkesin yapısı farklı tepki verir