Umaayy Mavi34 degerim 882 Dı en son pazartesı hergün progestan igne vuruluyom pazartesi gitcez bakalım ne olcak ama hala lekelenmem oluyo ama hiç bir belirtim yok hamilelikte ilgi bundan korkuyom 😪
Mavi34 Umaayy bosuna belirtiyi kafana takiyorsunbak kan değerin yükseliyor bebeğin orda karnında büyüyor iste 🥰
Mavi34 Umaayy bu arada çok sevindim kan değerine aklım sende kalmıştı. Kız kardeşimin ilk 3 ay hep lekelenmesi olmuştu şimdi bebeği 1 yaşına geldi 🥰
Mavi34 Umaayy demek sadece yerleşme kanaması gibi birsey lekelenmen. Sen hic üzme kendini ben hissediyorum muaynende güzel haber alacaksin
Mavi34 Umaayy ben iyiyim sadece çok halsizim ve yemek kokularından tıkınıyorum. Önceki gün muayne oldum keseyi de gördük çok sukur. 30msrti bekliyorum kalp atışı için