Umaayy en güzel şeyi duydun zaten canım değerin sana hamile olduğunu söylüyor. Ben duyduğum da transferin tuttuğunu hüngür hüngür ağlamıştım. Gerisi geliyor gerçi süreç biz tüp bebek gebeleri için zor. Progestaran iğne kullandım, coraspirin oksapar koldan, folik asit, haftada bir gün pruloton. Ve hepsine halen devam çok şükür düşük tehlikem falan kanama alanı falan hiç bişey yok 8+4 oldum hamdolsun. Sende hiç merak etme 5 haftada keseni 6veya7 haftada kalp atışını duyacaksın. Bana doktor 11 haftada gel dedi bakalım. Biz zor elde ettiğimiz için herşeyden kokuyoruz ama diğer gebelerden bir farkımız yok tuttuktan sonra. İlaçları tedbir amaçlı kullandırıyorlar çoğumuza düşük tehlikesi olanlar hariç