tazeaane Ozge20ulu bende erteliyorum ama eve sanırım Bi bayan çağırırım çünkü halıları camları halledemem annemde kolundan ameliyatlı kayınvslidemin yaptığı işi de ben beğenmiyorum üstünden yapıyo 🤦♀️😀
berilkus haftaya girmemle kaburga batması başladı. Kabızlık ve karnıma bıçak saplanma hissi arttı. Bir de göz kuruluğu çıktı. Midem yanmasın diye her akşam leblebi yiyorum, o iyi geliyor. Daha bismillah 3. trimestere yeni girdim. Geceleri kemik ağrısı fena olmaya başladı.