Gmommysboy kaç haftalıksınız şuan. Doktorunuz size rahatlatıcı bir şeyler verir mutlaka. Sürekli ilaç ya da şurup kullanınca o da fayda etmez oluyor. Soda iyi geliyor diyorlar yanmaya bi de onu deneyin bana gastritim olduğu hiç bir faydası olmadı hatta daha da azdırdı ama belki size faydası olur.