YasinMerveYaln Kızlar benşm 39 haftalık hamileyim sancım felan yok ama doktorum çarşamba günü çağırdı sabahtan gel bakalım açılmam varmı dedi bayramda burda yok diye zaten iri bi bebek 40 hafta ultrasonda kilosu 4 kiloydu en son bendr açılmam olsun diye plates topuyla zıplıyorum yürüyüş yapıyorum fatma anamızn eli diye bi ot var salı gecesi suya koyup içip çarşamba sabahı ölemi gitsem sancım yok çünkü mecbur doktırumda çağırdı