Tubaraf ben uyguladım canım,çok zor bi doğum oldu ama.15.günüm hala oturamıyorum dikişlerimin acısından..meryem ana otunu suya koyduğumda 2,3 cm di açılmam saat 22.00 civarıydı ve ben sabah 8.40 da doğumumu yapmıştım..otu suya koyduktan sonra sancılarım epey artmaya başladı ama açılma için hastanede yine suni sancı verildi bana ve hiç kolay bir doğum olmadı..inanarak yapmıştım ama işe yaradımı bilemedim..